مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 04:402020-05-05اقتصادي

 کاهش 50 درصدی مراجعات حضوری به دفاتر ثبت اسناد فارس


مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس از کاهش 50 درصدی مراجعات حضوری و سرعت بخشی به تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای با اجرای برون سپاری تهیه نقشه عرصه املاک در فارس خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس از کاهش 50 درصدی مراجعات حضوری و سرعت بخشی به تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای با اجرای برون سپاری تهیه نقشه عرصه املاک در فارس خبر داد.

سید مهدی هاشمی سه‎شنبه 16 اردیبهشت در گفتوگو با خبرنگاران بیان کرد: با توجه به اینکه تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای به کاداستری مستلزم تهیه نقشه عرصه املاک است، بر همین اساس فراخوان برون سپاری تهیه نقشه های عرصه املاک در پورتال این اداره کل به آدرس الکترونیکی http://fr.

ssaa.

ir بارگذاری و اطلاع رسانی از طریق خبرگزاری ها و نشریات استانی به نقشه برداران ذیصلاح انجام شده است.

او با اشاره به منع قانونی ارائه خدمات به دارندگان اسناد مالکیت دفترچه‎ای با انقضای مهلت مندرج در قانون جامع حد نگار و لزوم اقدام متقاضیان به منظور تعویض این اسناد و اخذ سند مالکیت کاداستری، از مردم استان خواست تا نسبت به این امر اقدام کنند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس ادامه داد: با تدابیر انجام شده و برون سپاری فرایند تهیه نقشه عرصه املاک علاوه بر سرعت بخشی و تسهیل امور متقاضیان تعویض اسناد، ضمن استفاده از ظرفیت‎های نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 کاهش 50 درصدی مراجعات حضوری به دفاتر ثبت اسناد فارس

 کاهش 50 درصدی مراجعات حضوری به دفاتر ثبت اسناد فارس